1. lekce poslušnosti na HAFBO

27.03.2011 09:30

V tento to den se s paničkou chystám na svou úplně první lekci výcviku poslušnosti a panička si myslí, že to k něčemu bude :)))))

Rozvrh lekcí

 

A ono bude :) Děsně mě to totiž baví :) Zvládám sedni, lehni (ale jen na suchu - na mokrou trávu si lehat prostě nebudu :)), přivolání. Dále jsme se učili chodit u nohy, což mi docela šlo :) Pak chůze po "nepříjemném" povrchu, což jsem zvládla na jedničku, dokonce jsem si sedla na pet láhve zakryté igelitem, což dělá hroznej rámus, ale já byla děsně šikovná a statečná a na povel paničky si sedla, jak po mně chtěla a dokonce dvakrát :) Pak jsem zjistila, co je to tunel, a že se jím dá probíhat, což mě po tomto zjištěn strašně bavilo :) Pak jsem musela vylézt na pyramidu z pneumatik, což pro mne opět nebyl vůbec žádný problém, neboť jsem kamzík od přírody a ráda na všechno šplhám :) Poslední a nejzábavnější bylo "áčko", běhala jsem nahoru a dolu jak divá, nešlo mě zastavit :)

 

Už se těším na další hodinu, ale zatím nevím, kdy to bude, protože zatím termíny, které by se mně i paničce hodily, jsou všechny plné, tak jsme daly hlídacího psa a ono se snad postupně něco uvolní a doufám, že to bude co nejdřív :)

 

Fotky zde a tady a video tady.