Keník dnes odešel za Duhový most....

13.09.2012 01:30

...věděla jsem, že to jednou přijde, a že to bude těžké...., smutné..... pro mě naprosto nepředstavitelné.... obrovský kráter v mém srdci.... Ano, je to přesně tak.... Myslím, že tohle nikdy nepřebolí a nespraví to čas.....

Můj nejlepší přítel, který mě nikdy nezradil..... ....přítel, který tu pro mě a se mnou vždycky byl.... ....přítel, který byl zároveň mým jedinečným ochráncem..... přítel, který když mi bylo nejhůř, utíral svým jazykem moje krokodýlí slzy..... přítel, který mě za každých okolností dovedl rozesmát.... ......přítel, kterého nikdo a nic nemůže nahradit.... ....přítel, kterého nadevše miluji..... KENNY ....odešel dne 13.9.2012 hodinu po půlnoci za Duhový most..........

....miláčku...., ....co jsme spolu prožili, zůstane vždy v našich srdcích a my to víme...., viď.... :-* :-*