Zahájen prodej domácích dobrůtek

10.02.2012 10:00

Vzhledem k neustálým dotazům a poptávkám jsem zahájila možnost objednávek mnou vyrobených dobrůtek, které znáte (hlavně Vaši pejsci) z mých procházek. Jedná se o domácí dobrůtky z kuřecích jater.

Objednat si je můžete buď jako nenaporcovanou placku, kterou si dle svých potřeb a velikosti pejska sami naporcujete, anebo již naporcované. V případě, že si objednáte větší množství dobrůtek, doporučuji část, kterou nezkrmíte do 3 dnů skladovat v mrazáku, ostatní v ledničce či na chladnějším místě. Po vyjmutí z mrazáku stačí vložit na 45 vteřin do mikrovlnky a dobrůtky jsou jako čerstvě upečené :)

Objednávky přijímám na e-mailu: fazolkavlusku@email.cz

Způsob doručení je možný poštou jako obyčejná zásilka (55,- Kč - 100g) či doporučená zásilka (70,- Kč - 100g) a samozřejmě nejlepší je osobní převzetí na Praze 10 nebo na mnou konaných psích procházkách či na jiném místě po předchozí domluvě.

Způsob platby je možný na účet předem: 670100-2201473401/6210 (z důvodu snížení poštovného - dobírka se mi zdá zbytečně drahá) anebo v hotovosti při předání.

Zaváděcí cena za 100 g dobrůtek = 39,- Kč (minimální objednávka 200 g)

 

První ohlasy na moje dobrůtky:

Cathy (basenži) - panička Míša

Pamlsky jsou opravdu výborné, když je Cathy ucítí, tak udělá téměř cokoli, jen aby je rychle dostala. Vřele doporučuji ostatním:-)

Giacommo Emili Bohemia (AUO) - panička Monča

Moc děkujeme za pochoutky, které jsou opravdu vyníkající a Giacommovi moc chutnají. Dokonce i mě hodně voní, že mám chuť je ochutnat :D

Růženka (Anglický buldok) a Inka (AUO) - panička Aneta

Ahojky, tak musím napsat, jaký úspěch jsem měla. :) Holky tvoje dobrůtky naprosto zbožňují, málem mi ukousaly ruce i s prstama! Nejvíc jim asi chutnají ty játrové, ale ani ostatními nepohrdly. A musím říct, že ty slaninovo-sýrové mi táááák voní, že bych jim je sežrala sama. :D Takže děkujeme a příště určitě zase objednáme!!

Daytona (Československý vlčák) - panička Maruška

super konečně pamlsky u kterých si můžu být jistá že jsou z kvalitních surovin:)a tý mojí čubině moc moc chutnaj:D

[CNW:Counter]