3. lekce Canisterapie na HAFBO

16.08.2011 20:00

A další caniska s Alčou :)

šlo nám to moc hezky :) Zkoušely jsme samozřejmě přivolání, což zvládám bravurně. Potom přivolání s lákáním 3. osoby na pamlsky - chvilku mi to trvalo, ale přišla jsem, což je na můj věk obrovský úspěch :) Dalším cvikem bylo odložení s úvazem a vzdálení paničky - klidně jsem čekala, až se panička vrátí :) Obvyklé cvičení reakce na hluk - hluky jsem se naučila nevnímat :) Průchod skupinkou bavících se lidí proběhlo taktéž hezky, a když mě všichni naráz začali hladit a hrát si se mnou, byla jsem v sedmém nebi :) Další cvik v pořadí bylo odložení ve skupince lidí, kteří mě nepřestávali hladit a hladit a hladit - s drobným zaváháním jsem také zvládla :) Při nacvičování opatrného braní pamlsku z ruky jsem taktéž zaválela a nesnažila jsem se Alče ukousnout ruku ani nohu :) Čeká nás samozřejmě spousta tréninku, takže už se těšíme s paničkou na další lekci :)